Social media to klucz do sukcesu 4/5 (1)

4 komentarze do Social media to klucz do sukcesu

Social media to teraz i w najbliższej przyszłości klucz do sukcesu. Sięgaj sukcesów teraz i w przyszłości!
Coraz więcej ludzi korzysta z różnych serwisów społecznościowych, wyszukiwarki w szczególności Google też coraz bardziej przywiązuje wagę do Social media.

Social media

Główną naszą uwagę powinniśmy skupić na Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, Wykop i Buffer i Linkedin – są to najpopularniejsze serwisy, które jeszcze przez lata będą królować w świecie Social Media.
Niegdyś popularny serwis Nasza klasa teraz już zanikający, ma również pewną moc w wyszukiwarce, z pewnością mniejszą niż inne portale, ale puki istnieje nie zapominajmy o nim.
Popularność w Social Media gwarantuje nam również popularność naszej marki jak i wysokie pozycje w Google. Ostatnio Google ulepszyło wyszukiwanie organiczne o głębsze powiązanie z Google+, w ten sposób stara się polepszyć wyniki spersonalizowane. Dbajmy więc aby profil naszego serwisu w Google+ był w kręgach tysięcy użytkowników.
To sprawia że jesteśmy zabezpieczeni na przyszłość, Google coraz bardziej będzie wdrażał wyniki spersonalizowane oparte na Google+ i nie tylko ;).



 

Oceń

Sebastian Matysik

Zajmuję się pozycjonowaniem stron internetowych w wyszukiwarce Google.

More Posts - Website

Follow Me:
TwitterFacebookLinkedInGoogle Plus

4 responses to “Social media to klucz do sukcesu

  1. Grzegorz

    W dzisiejszych czasach nie da się wiele osiągnąć w e-biznesie bez udziału social media.
    Powody są dwa:
    1) Google coraz częściej bierze pod uwagę sygnały z social media i jeśli coś jest popularne to wtedy wysoko wyświetla się w Google. Zresztą przy wynikach wyszukiwania coraz częściej „zasysane” są opinie z Google+, popularnych stron itd.
    2) Potencjalni klienci są na social mediach.

    Z obu powodów żaden biznes internetowy nie może obyć się bez aktywności i działaniach w mediach społecznościowych. Jest to jednak tylko jedna mała cegiełka do udanego biznesu – element pozwalający pozyskiwać (część) klientów. A trzeba przecież mieć co sprzedawać (i musi to być dobry produkt) oraz wiedzieć jak to sprzedać.

    Jak zaczynałem biznes internetowy to myślałem, że wszystko zrobię samemu – i zrobiłem, tyle że nieskutecznie. Zacząłem inwestować pieniądze w pomoc fachowców, audyty czy kurs (jeden, który mogę szczególnie polecić to ten ze strony jaki-biznes.pl) – wtedy dopiero mój biznes zaczął iść znacznie lepiej. Pozornie e-biznes wydaje się prosty – szybki, łatwy start bez większych nakładów finansowych. Pozornie. Bo jeśli chcemy, żeby biznes się udał musimy wiele się nauczyć.

    Reply
  2. Mediamass.M.Bak

    Google forsuje swoje rozwiązanie jednak nie do końca mu to idzie, ilu z was wchodzi codziennie tak czesto i sprawdza swoje konto G+? Nikt, tak też myślałem. Zobaczymy co bedzie za kilka lat ale moim zdaniem FB nadal bedzie królował a narzędzia takie jak Snapchat przebiją możliwości G+

    Reply
  3. Weronika

    A co z LinkedInem? To niedoceniane medium – wizytówka firmy, która także może służyć za źródło zdobywania klientów oraz najlepszych pracowników :)

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge

ChatClick here to chat!+