Pozycjonowanie w Bing i Yahoo 4.67/5 (3)

2 komentarze do Pozycjonowanie w Bing i Yahoo

Od razy nasuwa się pytanie czy warto? 😛 otóż w niektórych przypadkach naprawdę warto :)
Poniżej średnie statystyki wyszukiwarek:
Google – 96,37%
Bing (w tym MSN) – 2,54%
Yahoo – 0,77%
Ask – 0,32%

Askwyszukiwarka, wprowadzona w 1996 roku, dawniej jako Ask Jeeves nie odgrywa już prawie żadnej roli. Z roku na rok ma coraz mniej użytkowników.
Googlemyślę, że skończył się czas kiedy miał ponad 97%, teraz utrzymuję się na granicach 96%
Bingw tym sporo ruchu z MSN będzie stawał się coraz popularniejszy, niektórzy twierdzą że wraca trafniejsze wyniki wyszukiwania.
Yahoojak na razie będzie jeszcze istnieć w granicach 0,7 %

 

Jeśli Szukasz skutecznego pozycjonowania stron w Bingu zapraszamy do kontaktu na stronie LevelRank.pl

 

To tak statystycznie 😉 znowu pewnie większość z was myśli, że skoro z Google korzysta ponad 96% społeczeństwa to po co zawracać sobie głowę innymi wyszukiwarkami, Bing i Yahoo to ponad 3% wyszukiwań i właśnie może w tych 3 procentach znajdziemy naszą grupę docelową :)
Otóż kto korzysta z Bing i Yahoo?
Yahoo to przede wszystkim najstarsza istniejąca wyszukiwarka, tak jak Google łączy ona wiele usług. Większość jej użytkowników to starsze pokolenie – w latach sławy Yahoo ustawili ją jako stronę startową w przeglądarce i do dziś tak zostało 😉
Bing to wyszukiwarka, która łączy użytkowników starego pokolenia i bardzo młodego. Starsze pokolenie korzysta z Binga przez MSN, niegdyś wyszukiwarka i coś w stylu Yahoo. Po prostu w MSN jest Bing 😉 MSN to strona startowa wszystkich starych przeglądarek Internet Explorer, z Binga korzysta starsze pokolenie. A młode? Otóż Bing to standardowa wyszukiwarka w Windows 8 oraz Windows Phone 8. To nie wszystko, coraz więcej młodych ludzi przerzuca się na Bing gdyż twierdzi iż trafniej wyszukuje.
Tak więc jeśli możemy określić naszą grupę docelową po wieku to możemy wybrać odpowiednią wyszukiwarkę.
A teraz przejdź do pozycjonowania.


search-engine-optimization-411232_1280

Pozycjonowanie w Bing

Słowa kluczowe w treści

Od jakiegoś czasu Google nie przywiązuje dużej wagi do słów kluczowych w treści, zbyt częste ich użycie może zakończyć się jakimś filtrem.
Natomiast Bing przywiązuje duże znaczenie do słów kluczowych w treści strony. Samym zagęszczeniem słów można uzyskać sporo skoki w pozycji.
Warto zadbać o nagłówki h1, h2 i umieścić tam pozycjonowane frazy. :)

Tytuł strony

Chodzi oczywiście o znacznik;) Tak jak w Google Bing przywiązuje sporą wagę do tytułu strony, jednak w przypadku Bing tytuł powinien taką samą wersję jak fraza. Google potrafi odmieniać i łączyć słowa z tytułu w frazę 😉 Wniosek z tego, że gdy pozycjonujemy w Bing to tytułem strony może być po prostu najtrudniejsza fraza na jaką się pozycjonujemy.

Meta Description

Dla Bing est to równie ważny znacznik jak title. Warto zadbać aby pojawił się w nim słowa kluczowe.

Meta Keywords

Oficjalnie Bing przyznał się, że przywiązuje niewielką wagę do tego znacznika. Warto jednak zadbać o taki znacznik z kilkoma słowa. Jeśli nie przesadzimy z ilością słów kluczowych to taki znacznik na pewno nie zaszkodzi a pomoże :)

Znacznik ALT

Jest to atrybut przypisywany zdjęciom. Bing przywiązuje dużą wagę do tego atrybutu, dlatego optymalizując stronę pod kontem Binga nie zapomnijmy o nim. Do tego znacznika warto przypisać samo słowo kluczowe bez żadnych dodatków.

Odnośniki wychodzące

Pozycjonując się w Google unikamy linkowania do innych stron aby nie przekazywać mocy SEO oraz ruchu na stronie. Co może okazać się zaskoczeniem Bing bardzo ceni linki wychodzące, jeśli linkujemy do wartościowych stron to Bing nas za to wynagrodzi wyższą pozycją.

Odnośniki przychodzące

Tak jak w każdej wyszukiwarce linki są ważne. Bing przywiązuje jednak do nich mniejszą wagę, choć nie warto o nich zapominać. Bing stawia bardziej na optymalizację strony niż na linki z zewnętrznych stron. Pozyskując odnośniki pamiętajmy o żeby zdobywać je tylko z wartościowych stron – Bing bardzo tępi spamowanie linkami.

Domena

Dla Bing wyjątkowo ważny jest wiek domeny. Domeny 10+ lat mające wartościową treść na stronie na pewno figurują w top10.
Bardzo ważne jest wystąpienie frazy w domenie – jeśli domena jest pozycjonowaną frazą to od razu strona łapie top5 – stwierdziłem to na podstawie obserwacji; co nie wpisałem jakieś frazy do najwyżej klasyfikowane strony miały frazę w domenie.

Sygnały społecznościowe

Bing zdecydowanie indeksuje wpisy społecznościowe. Sygnały dla pozycjonowanej strony z Social Media są praktycznie ważniejsze od standardowych linków.

W sumie pozycjonowanie w Bing to przede wszystkim optymalizacja strony i jeszcze raz optymalizacja strony :)  Nadal w Bing dobrą praktyką jest upychanie dużej ilości słów kluczowych w treści (oczywiście z umiarem) więc korzystajmy z tego 😉

Pozycjonowanie w Yahoo

Hmm.. to samo co w Bing 😀
Yahoo obecnie wykorzystuje silnik Binga – zrezygnował ze swojego aby połączyć sił z Bing i stać się konkurencją dla Google.
Tak więc pozycjonując się pod wyszukiwarkę Binga pozycjonujemy się pod Yahoo – to ponad 3% wyszukiwań :)

Warto skorzystać z Bing Webmaster Tools

Jeśli Szukasz skutecznego pozycjonowania stron w Bingu zapraszamy do kontaktu na stronie LevelRank.pl

Oceń

Sebastian Matysik

Zajmuję się pozycjonowaniem stron internetowych w wyszukiwarce Google.

More Posts - Website

Follow Me:
TwitterFacebookLinkedInGoogle Plus

2 responses to “Pozycjonowanie w Bing i Yahoo

Odpowiedz na „Serwis komputerowyAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge

ChatClick here to chat!+