SEO 2015 Brak ocen

Brak komentarzy do SEO 2015

 

SEO w 2015 to przede wszystkim zaufanie, jakość i popularność. Poniżej przedstawiam skrótowe współczynniki, które będą dominować w 2015.

1.TrustRank

2.TextRank

3.SocialRank

SEO 2015

SEO 2015

TrustRank to algorytm który prawdopodobnie został wprowadzony przez Google (nie jest to do końca potwierdzone). Linki o wysokim TrustRank w roku 2015 będą szczególnie ważne, gdyż po wielu aktualizacjach algorytmu, które filtrują najdrobniejsze szczegóły, powinniśmy pozyskać lub wzmocnić zaufanie u Google. Najpewniejsze linki o wysokim TrustRank będą z profili zaufanych i zadbanych serwisów. Pamiętaj aby  zdobywanie zaufanych linków nie polegało na założeniu profilu i dodania adresu strony – powinieieś uzupełnić jak najwięcej danych, co sprawi, że profil będzie bardziej realny (zaufany). Powinniśmy w ramach tego profilu wykazać choć minimalną aktywność, aby profil był zanotowany jako aktywny (nieaktywne są często usuwane).

Przykładowe linki TrustRank:

http://www.yelp.pl/user_details?userid=TsEzwboVKo7YMu0Dg5fumg

https://issuu.com/sebastianmatysik


TextRank to przypuszczalny algorytm lub ogólne postrzeganie treści i linków z tekstów przez Google. W tym współczynniku chodzi przede wszystkim o jakość treści publikowane na stronach – najważniejsza jest jakość i długość treści. artykuł, który Google postrzega za cenny powinien przekraczać 2500 znaków i posiadać wartościową treść merytoryczną. Tak samo jest w przypadku linków z tekstów – dawne Presell Pages. Teraz trendem jest zdobywanie linków z bardzo długich artykułów wraz z dużą wartością merytoryczną.

Gdzie warto dodawać artykuły z linkiem? Najlepiej było by założyć przynajmniej dwa blogi np. na darmowych platformach takich jak Blogger.com  czy WordPress.com. Dobrym miejscem na dodanie artykułu jest też Artelis.pl

SocialRank – to ogólna ocena popularności w Social Media, którą wystawia każdej stronie Google. Liczą się tu ilości: lików na Facebooku, plusów na Google+, pinów na Pinterest, tweetów na Twitterze, shares na LinkedIn. Popularność w social media w coraz większym stopniu wyznacza trendy w wynikach wyszukiwania Google, dlatego też uważam, że sygnały social media są skutecznym i bezpiecznym sposobem pozycjonowania.

Podsumowanie…

Pamiętaj, że jeżeli do tej pory stosowałeś sztuczki Black Hat, to teraz musisz o tym zapomnieć i wzmocnić swoje zaufanie u Google, poprawić jakość treści oraz zdobyć popularność w Social Media.

Aby osiągnąć sukces wystarczą trzy hasła – zaufanie, jakość i popularność!

 

Przypis. http://textrank.pl/wyniki-badan/

 

Oceń

Sebastian Matysik

Zajmuję się pozycjonowaniem stron internetowych w wyszukiwarce Google.

More Posts - Website

Follow Me:
TwitterFacebookLinkedInGoogle Plus

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge

ChatClick here to chat!+